Новото в ЧЕЗ

„Енергия за бъдещето“ на ЧЕЗ спечели награда за иновативност в условията на пандемия

ЧЕЗ България зае трето място в категорията Employer Branding Innovation in Pandemic с проекта “Енергия за бъдещето“ в годишните награди на b2b Media Employer Branding Awards 2021. В конкурса b2b Media отличава бизнеси и личности за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на Работодателския бранд.

„Това е модерна дигитална платформа за подкрепа на инициативите в сферата на образованието. Ние в ЧЕЗ  твърдо вярваме, че всяка криза може да даде възможност. Затова успяхме през 2020 година всички наши младежки инициативи да преминат в онлайн среда. Вярваме, че талантите трябва да се изграждат и да се задържат, за да работят при нас. Затова инвестираме в българското образование. Тази година участваме в Годишните награди на b2b Media, за да ангажираме повече компании да вложат повече енергия в младите хора, които са бъдещето на България“ каза Евгения Накова, директор на Човешки ресурси за ЧЕЗ България.